Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 155 студена-топла държи 2500 оборота

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 155 студена-топла държи 2500 оборота

    колата е на газ- паля на бензин и държи 2500rpm минавам на гас оправя се, след малко каране пак ги вдига и на газ стъпковото моторче изчистих с бензин няма промяна двигателя е 2.0 8v.Kато извадя буксата на стъпковото моторче сваля оборотите до нормални слагам я пак ги вдига

  • #2
    Може да е заминало и чистенето да не е помогнало , защо не опиташ да намериш друго отнякъде и да пробваш с него.
    Друго което се сещам за да мени оборотите е да смуче въздух отнякъде и да създава проблеми с вакумите.
    Пре мен се беше извадило едно малко маркуче под колектора/смукателния/ и не държеше обороти,тресеще и ебаваше цялата кола.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

    Comment


    • #3
      високи обороти може да държи и от датчика за положение на дроселовата клапа! Сваля се, с контактен спрей се пръска да се позачисти и се връща. Държят го 2 болта на 7мм и да се внимава с уплътнението на датчика към оста на дроселовата клапа.
      За по-лесно, първо пробвай с друго моторче за празния ход все пак!


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Ламбда Сонда? Дебитометър? Провери дали са в ред тези два компунента.
        Last edited by Tonimir; d.m.y г., 11:29. Основание: Цъкнал съм "о" вместо "у" и айде вече съм наругал Българския език ?! Нормални ли сте? Поздрави ...

        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
        AR 155 2.0 16v SUPER
        Toyota Corolla 2014 S Premium
        Moskvich 2140

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfa_zlodeo Покажи съобщение
          колата е на газ- паля на бензин и държи 2500rpm минавам на гас оправя се, след малко каране пак ги вдига и на газ стъпковото моторче изчистих с бензин няма промяна двигателя е 2.0 8v.Kато извадя буксата на стъпковото моторче сваля оборотите до нормални слагам я пак ги вдига

          Ако си от София е лесно... Аз съм на линия...
          Иначе главния заподозрян е "моторчето за ниските обороти" ама може и нещо друго да е!!!
          Като го свалиш него и погледнеш навътре (гледаш моторчето) откъм отвора които влиза в колектора ,клапата трябва да е отворена към 2-3 милиметра ,това е без захранване и тн!!Ако дадеш колата на контакт тази междина трябва да изчезне ,клапата се затваря!!Това е по спомен при мен....
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Ако си от София е лесно... Аз съм на линия...
            Иначе главния заподозрян е "моторчето за ниските обороти" ама може и нещо друго да е!!!
            Като го свалиш него и погледнеш навътре (гледаш моторчето) откъм отвора които влиза в колектора ,клапата трябва да е отворена към 2-3 милиметра ,това е без захранване и тн!!Ако дадеш колата на контакт тази междина трябва да изчезне ,клапата се затваря!!Това е по спомен при мен....
            като го чистих точно толкова беше отвора, ще пробвам на контакт на къде се отваря от него щее защото като го чукна по корпуса и се пооправя за малко има и едно за проба днеска ще го пробвам да видим от него ли е-БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪВЕТИТЕ

            Comment


            • #7
              ТPS
              Докато е на газ пръсни с шишенце гумените преходи на колекторите с бензин...Ако смуче от там ще загасне или ще промени яко работата си, но мисля, че е TPS.
              П.П. Въпреки, че досега не съм виждал сдухан на тоя мотор.
              Last edited by robygas; d.m.y г., 23:23.
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #8
                Че да си отговоря сам за тия обороти гадния маркуч който излиза от голямата гумена тръба от долу към дроселовата клапа се беше охлабил случайно пипнах и се оправи затегнах скобата и е ок

                Comment

                Working...
                X